مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 15:252022-10-29سياسي

شرکت های خلاق اهرم تبدیل نوآوری به توسعه ملی هستند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی سعادتی بیشه سری نماینده مردم از حوزه انتخابیه بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد علمی چند برابری در کشور ما نسبت به بسیاری از کشور های دیگر گفت: - یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی از نقش پیشرانی و هدایتگری نوآوری شرکت های خلاق به سوی تولید ثروت و ایجاد توسعه پایدار گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهدی سعادتی بیشه سری نماینده مردم از حوزه انتخابیه بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رشد علمی چند برابری در کشور ما نسبت به بسیاری از کشور های دیگر گفت: صنایع نرم و خلاق می توانند همان ظرف و بستر ایده آلی باشند که ظرفیت های علمی و منابع انسانی کشور را به سمت ثروت و توسعه رهنمون می شوند.

وی افزود: واقعیت این است که ما در کشور شاهد اتفاقات بزرگی به ویژه در حوزه، علم، فناوری و صنایع نرم و خلاق بوده ایم، درست است که پتانسیل های کشور بسیار بیش از این ها است، اما دستاورد های که به مدد رهبری معظم انقلاب، امام و خون شهدا محقق شده است را نباید اندک شمارد.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: نگاه ویژه حضرت آقا، به ایجاد تحول ساختاری در زیرساخت ها است، صنعت، تولید و گردشگری ما از ظرفیت های بسیار بالای برخوردار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خلاق اهرم تبدیل نوآوری به توسعه ملی هستند

شرکت های خلاق اهرم تبدیل نوآوری به توسعه ملی هستند