مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 15:252022-10-29سياسي

احیای درختان کهنسال در منطقه 13


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، درختان را یکی از مهم ترین عوامل طراوت و زیبایی شهر عنوان کرد و افزود: - شهردار منطقه13 با اشاره به پایش مستمر درختان محدوده و بررسی مشکلات آنها از احیای درختان چنار کهنسال آسیب دیده در این منطقه خبر داد و گفت: درختان سرمایه های ارزشمند منطقه هستند و حفظ آنها در الویت کاری قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، محمد هادی علی احمدی، درختان را یکی از مهم ترین عوامل طراوت و زیبایی شهر عنوان کرد و افزود: درختان نماد آبادانی، شاخص خرمی و مظهر زندگی و باعث تلطیف هوا و موجب آسایش و رفاه مردم و صفا و پاکی طبیعت می باشند که بر این اساس، یکی از رسالت های مهم منطقه صیانت از درختان است.

او با اشاره به یکی از رسالت های اصلی اداره فضای سبز در خصوص حفظ و صیانت از این مهم اظهار داشت : پایش درختان و بررسی مشکلات آنها در راستای حفظ و نگهداری از فضای سبز از اهم فعالیتهای کارشناسان و عوامل اجرایی این اداره است و معتقدیم که نجات یک درخت به منزله نجات یک شهر است.

شهردار منطقه13 اضافه کرد: در برخی موارد درختان موجود در معابر بر اثر سهل انگاری و یا حوادث غیرقابل پیش بینی ناشی از اقدامات سایر ادارات خدمات رس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احیای درختان کهنسال در منطقه 13

احیای درختان کهنسال در منطقه 13