مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 11:552022-10-29بين الملل

کمیته های مقاومت فلسطین: حملات تروریستی تأثیری در قدرت و اراده ایران ندارد


سخنگوی کمیته های مقاومت فلسطین، ضمن محکوم کردن حمله تروریستی شیراز، گفت که هدف از چنین حملاتی تضعیف محور مقاومت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، ابو مجاهد سخنگو و رییس دفتر رسانه ای کمیته های مقاومت فلسطین ، امروز (شنبه) حمله تروریستی در حرم حضرت احمد بن موسی (ع) در شاهچراغ شیراز را محکوم کرد.

او در مصاحبه با شبکه المیادین گفت که اقدام تروریستی علیه غیرنظامیان در شیراز نشان از تفکر جنایتکارانه و شنیعی دارد که هیچ ارتباطی با اسلام ندارد و دشمن سعی دارد با این گونه حملات ثبات منطقه را بهم بریزد.

ابو مجاهد افزود: همبستگی کامل خود را با جمهوری اسلامی در مقابله با تروریسم که ثبات و امنیت را هدف قرار داده، اعلام می کنیم و به رهبر و مردم ایران تسلیت می گوییم .

او با بیان اینکه کمیته های مقاومت فلسطین در کنار جمهوری اسلامی ایران ایستاده اند، تأکید کرد که این گونه حملات تأثیری در توانایی ایران که با تمام توان از مقاومت حمایت می کند، ندارد و چنین جنایاتی هرگز به امنیت و ثبات ایران خحدشه ای وارد نخواهد کرد.

ابو مجاهد سپس جمهوری اسلامی ایران را برادر بزرگ محور مقاومت توصیف کرد و گفت که اتفاقات روزهای اخیر در ایران نشان از عظمت نیروی مقاومت در همه سطوح است و تلاش های دشمن هرگز اراده ایران و محور مقاومت را نخواهد شکست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته های مقاومت فلسطین: حملات تروریستی تأثیری در قدرت و اراده ایران ندارد

کمیته های مقاومت فلسطین: حملات تروریستی تأثیری در قدرت و اراده ایران ندارد