مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 11:502022-10-29اقتصادي

آخرین اخبار از شهرک گلخانه ای باشت/وعده رییس سازمان جهاد کشاورزی


رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تا کنون 40میلیارد ریال از اعتبارات دولتی ملی و استانی برای ایجاد زیرساخت شهرک گلخانه ای فدک سرابیز باشت هزینه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گچساران سید علی معتمدی پوردر بازدید از طرح های کشاورزی باشت در جمع خبرنگاران اظهارکرد: هم اکنون شهرک گلخانه ای فدک سرابیز باشت با مساحتی بیش از 34 هکتار در دست اجراست.

وی بیان کرد: تا کنون 40میلیارد ریال از اعتبارات دولتی ملی و استانی برای ایجاد زیرساخت شهرک گلخانه ای فدک سرابیز باشت هزینه شده است.

رییس سازمان جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: بهره برداری از این طرح در ایجاد اشتغالزایی نقش مهمی دارد، شهرک گلخانه ای در سطح باشت مجهز به سیستم آبیاری نوین می شود.

معتمدی پور عنوان کرد: در این طرح 43 واحد گلخانه ای احداث می شود، افراد متقاضی تسهیلات بانکی معرفی می شوند.

وی گفت: برای تکمیل این طرح اقتصادی بیش از 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است، آب،برق،جاده و سایر زیرساخت های موردنیاز این مجتمع های گلخانه ای در حال اجراستو در صورت تامین اعتبار مورد نیاز تا نیمه نخست سال 1402 تکمیل خواهد شد.

نادر گرامی فرماندار باشت خاطرنشان کرد: این مجتمع گلخانه ای بزرگ با هدف ایجاد اشتغال به میزان 190 فرصت شغلی ایجاد شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین اخبار از شهرک گلخانه ای باشت/وعده رییس سازمان جهاد کشاورزی

آخرین اخبار از شهرک گلخانه ای باشت/وعده رییس سازمان جهاد کشاورزی