مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 11:152022-10-29دانش

تنها راه برون رفت کشور از کمبود متخصص، بومی گزینی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بیان کرد: - معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: در تکمیل ظرفیت پذیرش رشته های دستیاری برای تامین نیروی متخصص مورد نیاز بر اساس طرح بومی گزینی اقدام می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوالفضل باقری فرد، معاون آموزشی وزارت بهداشت در اجلاس روسای دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور بیان کرد: برای رفع چالش های آموزشی باید راه حل های مناسب اخذ شود و قوانین موجود مورد بازنگری قرار گیرد.

باقری فرد با اشاره به افزایش پذیرش دانشجویان پزشکی و دندان پزشکی در سال جاری، اظهار کرد: زیر ساخت های لازم برای آموزش این دانشجویان باید فراهم شود.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در ادامه به بررسی آماری پذیرش دستیاری در سال های مختلف پرداخت و تصریح کرد: به منظور ساماندهی رشته ها بر اساس نیاز کشور؛ در دوره 49 آزمون دستیاری با دستور وزیر بهداشت، حق الزحمه دستیاران افزایش یافت و داوطلبان حق انتخاب صد رشته محل را داشتند که با انجام این اقدامات حدود 4000 نفر در نوبت اول آزمون دستیاری پذیرش شدند که این میزان از تمامی سال ها بیشتر بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنها راه برون رفت کشور از کمبود متخصص، بومی گزینی است

تنها راه برون رفت کشور از کمبود متخصص، بومی گزینی است