مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 10:052022-10-29اقتصادي

پرداخت 2 و نیم میلیارد تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان خراسان شمالی


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: در نیمه نخست سال جاری بیش از 2 و نیم میلیارد تومان توسط کمیته امداد خراسان شمالی برای پرداخت حق بیمه اجتماعی یک هزار و 388 نفر خانوار مددجوی خراسان شمالی هزینه شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، صبح امروز مجید الهی راد، مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با بیان اینکه یکی از اقدامات کمیته امداد به منظور رفاه مددجویان بهره مندی آن ها از بیمه اجتماعی است، اظهار کرد: در نیمه نخست امسال 2 میلیارد و 544 میلیون تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان این نهاد پرداخت شده است.

وی گفت: طی نیمه نخست سال جاری بیش از 90 مددجوی خراسان شمالی که حق بیمه آنها توسط این نهاد پرداخت می شود مستمری بگیر و بازنشسته تامین اجتماعی شدند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با اشاره به اینکه در نیمه نخست سال جاری 385 نفر زن سرپرست خانوار مددجوی این نهاد از بیمه های تأمین اجتماعی بهره مند شده اند، افزود: هم اکنون در مجموع یک هزار و 388 نفر از مددجویان این نهاد بیمه تامین اجتماعی هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: در حال حاضر یک هزار و 468 نفر از مددجویان این نهاد نیز بیمه روستایی و عشایر هستند.

وی بابیان اینکه کمیته امداد با پرداخت سرانه بیمه تأمین اجتماعی مددجویان، گام عظیمی با هدف تأمین آتیه زندگی آن ها برمی دارد، اظهار داشت: مدد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 2 و نیم میلیارد تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان خراسان شمالی

پرداخت 2 و نیم میلیارد تومان حق بیمه اجتماعی مددجویان خراسان شمالی