مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 آبان 1401 ساعت 09:552022-10-29سياسي

شرکت های خلاق می توانند ظرفیت مناطق کمتر برخوردار را شکوفا کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور علی زارعی کیا پی نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که نقش آفرینی شرکت های خلاق در مناطق کم تر برخوردار، - یک نماینده مجلس شرکت های خلاق را دعوت کرد تا از طریق شناسایی پتانسیل های نواحی مختلف کشور، به جای پایتخت و کلان شهر ها مسئله فعالیت در دیگر استان ها را نیز در نظر بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، منصور علی زارعی کیا پی نماینده مردم ساری و میان دورود در مجلس شورای اسلامی، با بیان این که نقش آفرینی شرکت های خلاق در مناطق کم تر برخوردار، می تواند اشتغال زایی در این استان ها را توسعه دهد و به نفع این شرکت ها نیز هست، گفت: حمایت از شرکت های خلاق، نوآور و دانش بنیان حکم عقل و خرد انسانی است.

کشور ما در حال حاضر با چالش های مواجه است که این مشکلات تنها از مسیر دانش، فناوری و خلاقیت و ابتکارات جوانان برومند قابل حل است، از همین رو است که رهبر معظم انقلاب، تاکید بسیار ویژه ای بر روی حمایت از زیست بوم نوآوری، خلاقیت و دانش بنیان ها دارند.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در ادامه افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی بسیار تلاش کردند تا از طریق تصویب قوانینی مانند قانون تسهیل کسب و کار و قانون جهش تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های خلاق می توانند ظرفیت مناطق کمتر برخوردار را شکوفا کنند

شرکت های خلاق می توانند ظرفیت مناطق کمتر برخوردار را شکوفا کنند