مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 17:302022-10-28حوادث

کشف 50 تن گندم دولتی غیرمجاز احتکار شده در شرق تهران


فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف 50 تن گندم خارج از شبکه توزیع در پیشوای ورامین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ورامین، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با احتکار کالای ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی شرق استان تهران با انجام دادن مجموعه اقدامات هوشمندانه و فنی پلیسی از دپوی مقادیر قابل توجهی گندم خارج از شبکه توزیع در انباری واقع دریکی از روستا های شهرستان پیشوا باخبر شدند.

وی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی همراه با نماینده اداره صمت به محل اعزام شدند و در بازرسی از این انبار 50 تن گندم دولتی که بدون مجوز قانونی دپو شده بود کشف کردند.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران با اشاره به اینکه ارزش گندم کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه پنج میلیارد و 750میلیون ریال برآوردشده است، افزود: در این رابطه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیرمراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سردار عزیزی با تاکید بر اینکه مبارزه با قاچاق کالا از اولویت های اصلی پلیس است و با اقتدار کامل در چارچوب قانون و قاطعانه با قانون شکنان در این حوزه برخورد خواهد کرد، خاطرنشان کرد: هموطنان در صورت مشاهده ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 50 تن گندم دولتی غیرمجاز احتکار شده در شرق تهران

کشف 50 تن گندم دولتی غیرمجاز احتکار شده در شرق تهران