مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 15:102022-10-28سياسي

دنیای استکبار مقابل ایران اسلامی به درماندگی و استیصال افتاده است


امام جمعه آمل با اشاره به اینکه شهادت آرزوی آمال بزرگ ما است، گفت: دنیای استکبار مقابل ایران اسلامی به درماندگی و استیصال افتاده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان آمل، حجت الاسلام ابراهیم یعقوبیان بعد از ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با دعوت نمازگزاران به تقوای الهی، اظهار کرد: اقدامات تروریستی در حرم جهانی از تمام ظرفیت های خود برای مبارزه با مردم ایران و انقلاب اسلامی استفاده می کند و این دشمنی روز به روز بیشتر از گذشته می شود، افزود: آمریکا و استکبار بدترین جرم و جنایت را قبل از انقلاب اسلامی، بعد پیروزی انقلاب، جنگ تحمیلی هشت ساله و جنگ‎های نرم و ترور علیه ایران اسلامی داشتند.

امام جمعه آمل با اشاره به اینکه دنیای استکبار مقابل ایران اسلامی این روزها به درماندگی و استیصال افتاده است، تصریح کرد: عده ای افراد بدبخت و خودفروخته کشورمان که در خارج مرزها هستند امروزه حامی وهابیت و استکبار شدند و مردم را به خیابان ها می آوردند در حالی خودشان از این اغتشاش بالاترین درآمد را دارند و خودشان در خارج مرزها همیشه مشوق مردم کشورمان هستند.

یعقوبیان با اشاره به اینکه اگر دشمنان در عملیات ترور جوانان رشید و برومند کشورمان را به شهادت می رسانند باید بدانند در مسیر نابودی انقلاب گام نگرفتند بلکه این ها نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دنیای استکبار مقابل ایران اسلامی به درماندگی و استیصال افتاده است

دنیای استکبار مقابل ایران اسلامی به درماندگی و استیصال افتاده است