مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 14:002022-10-28سياسي

رسانه های معاند فارسی زبان شریک داعش هستند/جاهلان اغتشاشگر داخلی به خودشان بیایند


امام جمعه یاسوج در خطبه های نماز جمعه گفت: جاهلان اغتشاشگر داخلی به خودشان بیایند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد با تسلیت حادثه تروریستی شهر شیراز در حرم مطهر خبیث اسراییل پست و آل سعود جنایتکار مورد حمایت قرار گرفته هیچگاه این اقدامات را محکوم نکردند چون داعش پیاده نظام آمریکا و استکبار و آل سعود است و خودشان اعتراف به خلق داعش کرده اند.

وی با بیان اینکه در این حادثه تروریستی قریب 15 نفر از مردم کشور به شهادت رسیدند گفت: چگونه این فرد ملعون و خبیث به راحتی این جمعیت را به رگبار می بندد معلوم است که مورد پشتیبانی استکبار و آل سعود قرار دارد.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: این گروه منحرف از ناحیه آل سعود و آمریکا و اسراییل مورد حمایت و پشتیبانی قرار می گیرند آن ها همه روزه و همه وقته به دنبال چنین اقداماتی در کشور هستند اما نیروهای اطلاعاتی و امنیتی اجازه این کار را به آنها نداده اند و تعداد بسیار زیادی از آن ها را متلاشی کرده اند.

وی گفت: نکته دیگر اینکه اغتشاشات دلیل منطقی ندارد عده ای جاهلانه کشور را به هم می ریزند عملاً به گروهک های تروریستی فرصت می دهند وقتی نیروی امنیتی و انتظامی و اطلاعاتی مشغول به م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رسانه های معاند فارسی زبان شریک داعش هستند/جاهلان اغتشاشگر داخلی به خودشان بیایند

رسانه های معاند فارسی زبان شریک داعش هستند/جاهلان اغتشاشگر داخلی به خودشان بیایند