مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 11:512022-10-28سياسي

«ایران قوی» ویژه برنامه رادیو-تلویزیونی هفته پدافند غیرعامل


ویژه برنامه «ایران قوی» کاری از معاونت توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی سازمان پدافند غیرعامل کشور، به تهیه کنندگی حامد فاتحی، در هفته پدافند غیرعامل از شبکه های رادیویی و تلویزیونی سراسری و استانی پخش می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، ویژه برنامه تلویزیونی بزرگداشت هفته پدافند غیرعامل با عنوان ایران قوی کاری از معاونت توسعه فرهنگی و اطلاع رسانی هفت محور استراتژیک پدافند غیرعامل، دفاع جامعه در جنگ ترکیبی ، علم و فناوری ، شبکه های اجتماعی و جنگ شناختی ، آرایش دفاع سایبری در جنگ جدید ، جمعیت و ایران قوی ، پدافند زیستی، تجربه ها و دستاوردهای عبور از کرونا و پدافند شهری ارتقای کیفیت زیست شهروندان را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد.

در روزهای آتی گزارش های کوتاه و جذاب از پشت صحنه این برنامه که کاری است از روابط عمومی سازمان پدافند غیر عامل کشور، همزمان با پخش تلویزیونی در فضای مجازی و تارنمای paydarymelli.

ir منتشر خواهد شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازفرس، 8 آبان هر سال به مناسبت فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل سازمان پدافند غیرعامل کشور، به عنوان روز پدافند غیرعامل گرامی داشته می شود.

 


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«ایران قوی» ویژه برنامه رادیو-تلویزیونی هفته پدافند غیرعامل

«ایران قوی» ویژه برنامه رادیو-تلویزیونی هفته پدافند غیرعامل