مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 6 آبان 1401 ساعت 10:152022-10-28سياسي

بیانیه جبهه پیروان خط امام ورهبری فارس در خصوص حادثه تروریستی حرم شاهچراغ


صعود این ملت صبور و استوار به قله های رفیع سربلندی حتمی بوده و هیچ طرح و توطئه ای مانع نیل به اهداف این مسیر نورانی نخواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، جبهه پیروان خط امام و رهبری فارس در خصوص حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ بیانیه ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم در ادامه آشوب ها و اغتشاشات اخیر که با طراحی پیچیده اتاق فکر و توطئه سرویس های جاسوسی؛ وحدت، انسجام و اقتدار ایران اسلامی هدف گرفته شد؛ جنایت هولناکی در حرم مطهر احمد ابن موسی (علیهما السلام) رقم خورد.

این حادثه خونبار هویت و چهره کریه و پلید عاملان و مسببان وقایع اخیر را نمایان ساخت.

دشمن سعی نمود با بهره گیری از فضای موجود و ملتهب جامعه، آتش اختلاف را شعله ور نموده و وحدت و هم گرایی ملت ایران را مخدوش سازد اما بی تردید اینگونه اقدامات قادر نیست ملت هوشیار و بصیر ایران اسلامی را از مسیر ولایتمداری، دینداری، پیشرفت، حل مشکلات و مبارزه با ظلم و فساد منحرف و یا متوقف سازد.

 صعود این ملت صبور و استوار به قله های رفیع سربلندی حتمی بوده و هیچ طرح و توطئه ای مانع نیل به اهداف این مسیر نورانی نخواهد شد.

جبهه پیروان خط امام ورهبری فارس ضمن محکومیت این جنایت هولناک و هتک حرمت مقدسات و اعلام همدردی با خانواده های شهدا و مجروحان این اقد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه جبهه پیروان خط امام ورهبری فارس در خصوص حادثه تروریستی حرم شاهچراغ

بیانیه جبهه پیروان خط امام ورهبری فارس در خصوص حادثه تروریستی حرم شاهچراغ