مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 21:402022-10-27اقتصادي

حمایت از 2162 بیمار خاص در همدان/ هزینه 14 میلیارد تومانی برای بیماران


مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از افزایش حمایت مالی بیمه سلامت از بیماران خاص و صعب العلاج استان خبر داد و گفت: در حال حاضر از 2 هزار و 162 بیمار خاص استان حمایت می شود که امسال 14 میلیارد تومان برای هزینه های درمانی این بیماران پرداخت شده است.

- فریبرز نیاستی؛ مدیرکل بیمه سلامت استان همدان در گفت وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به اینکه چهارمین روز هفته بیمه سلامت با عنوان بیمه سلامت، حمایت از بیماران خاص و صعب العلاج نامگذاری شده است اظهار کرد: پنج گروه از بیماری ها به عنوان بیماری های خاص زیر پوشش خدمات بیمه سلامت هستند که شامل MS، تالاسمی، هموفیلی، پیوند کلیه و دیالیز است.

وی مجموع بیماران خاص در استان همدان را 2 هزار و 162 نفر دانست و گفت: سهم پرداختی سازمان برای داروها و خدمات تشخیصی درمانی بیماران خاص صد درصد بوده و بیمه شده فرانشیزی پرداخت نمی کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان با بیان اینکه سال گذشته مبلغ 25 میلیارد تومان برای هزینه های درمانی بیماران خاص استان به موسسات و مراکز درمانی استان پرداخت شد عنوان کرد: از سال جاری تاکنون نیز بیش از 14 میلیارد تومان برای هزینه های درمانی این بیماران پرداخت شده است.

وی در خصوص خدمات بیمه سلامت به بیماران صعب العلاج بیان کرد: مبلغ 5 هزار میلیارد تومان به منظور حمایت مالی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از 2162 بیمار خاص در همدان/ هزینه 14 میلیارد تومانی برای بیماران

حمایت از 2162 بیمار خاص در همدان/ هزینه 14 میلیارد تومانی برای بیماران