مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 19:202022-10-27ورزشي

پرسپولیس 1 - 0 مس کرمان/ صدرنشینی پرسپولیس تا جام جهانی


در آغاز هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، پرسپولیس و مس کرمان از ساعت 17 در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان گل محمدی تمام شد.

- ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، دانیال اسماعیلی فر (سیامک نعمتی 68)، کمال کامیابی نیا (شیخ دیاباته 46)، میلاد سرلک، مهدی ترابی (محمد عمری 68)، سعید صادقی (امید عالیشاه 68)، سروش رفیعی (سینا اسد بیگی 86) و یورگن لوکادیا.

  ترکیب مس کرمان: حسین شهریاری، حسن مرادی فر (محمدصالح محمدی 76)، امیر حسین عسگری، میلاد خدایی (بورا 76) ، جلال عبدی، محمد ستاری، علی تهامی، عارف رستمی، سامان تورانیان (شروین بزرگ 76)، احمد نصیری و امین کاظمیان.

  موقعیت های خطرناک در دقیقه 10 سعید صادقی موقعیتی طلایی کسب کرد و در موقعیت تک به تک با شهریاری با ضربه چیپ قصد داشت دروازه مس را باز کند که ستاری در آستانه ورود توپ به دروازه، توپ را با تک به موقع به کرنر فرستاد.

  در دقیقه 13 یورگن لوکادیا اولین موقعیت خود را تصاحب کرد که ضربه او از زاویه بسته توسط دروازه بان مس دفع شد.

  بعد از گذشت حدود 30 دقیقه یک موقعیت خطرناک برای پریسپولیس خلق شد که پاس مهدی ترابی به مقابل محوطه شش قدم در فضای خوبی به سروش رفیعی رسید اما ضربه او منحرف شد و با فاصله زیاد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس 1 - 0 مس کرمان/ صدرنشینی پرسپولیس تا جام جهانی

پرسپولیس 1 - 0 مس کرمان/ صدرنشینی پرسپولیس تا جام جهانی