مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 16:552022-10-27سياسي

افرادی که در زمین دشمن بازی کردند جبران مافات نموده و موضع صریح اتخاذ نمایند


جبهه پیروان خط امام و رهبری در پیامی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (علیه السلام) را تسلیت گفت و نوشت: افرادی که در اردوگاه نظام تعریف می شوند اما به دلیل کم بصیرتی در ابتدای امر در دام افتاده و ناخواسته در زمین دشمن بازی کرده اند جبران .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، جبهه پیروان خط امام و رهبری در پیامی وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی (علیه السلام) که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد را تسلیت گفت.

متن بیانیه به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم نظام جمهوری اسلامی که حاصل مجاهدت های پاک ترین انسان های شریف و مقاوم این سرزمین کهن می باشد، با وجود همه مشکلات تحمیلی و فشارهای دشمنان خارجی در طول عمر باعزت خود موفق شده ایران دوران ستمشاهی را امروزه حداقل در زمینه های (هسته ای، تولید زیردریایی، تولید جنگنده و پهپاد، ارتش سایبری، دسترسی به فضا، داروی ام.

اس، داروی گیاهی کنترل اوتیسم، تولید پودر استخوان، سلول های بنیادی-درمان ناشنوایی، پروتز عصبی، تولید اولین داروی دیابت، تشخیص هویت از روی چشم ، تولید رباط انسان نما، تولید میکروبالن، تولید و ساخت نیروگاه های خورشیدی - سازنده هواپیمای خورشیدی جزو ده کشور اول دنیا قرار دهند و در زمینه خدمات عمومی از توسعه دانشگاه ها، ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افرادی که در زمین دشمن بازی کردند جبران مافات نموده و موضع صریح اتخاذ نمایند

افرادی که در زمین دشمن بازی کردند جبران مافات نموده و موضع صریح اتخاذ نمایند