مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 16:202022-10-27سياسي

هیأت علمی دانشگاه اراک: با عوامل ناامنی برخورد قاطع شود


هیأت علمی دانشگاه اراک خواستار برخورد قاطع نظام با عوامل ناامنی در شهرها شد.

- حامد صفی خانی در گفت وگو با خبرنگار فارس در اراک ضمن محکوم کردن اقدام تروریستی در شاه چراغ شیراز اظهار کرد: اقدام تروریستی مزدوران وهابی سازی ایران هستند که لازم است همه مردم و مسوولان یدواحده شده و در برابر اغتشاشگران بیاستند.

صفی خانی با تاکید بر ضرورت مجازات آمران و عاملان آشوب های اخیر اظهار کرد: قاطبه مردم بیش از این مماشات با آشوبگران را بر نمی تابند و خواهان برخورد قاطع نظام با برهم زنندگان امنیت و به ویژه سلبریتی هایی هستند با اقدامات خود جوانان را فریب داده و با تحریک هیجانات آنها را به کف خیابان ها کشاندند.

وی بیان کرد: باید متاسف بود برای سلبریتی هایی که  تاکنون حتی یک بار از نقاط قوت این کشور چیزی بر زبان جاری نکرده و تنها نقط ضعف و کاستی ها را که در همه کشورها وجود دارد و دولتی مبرا از آن نیست را بازیچه حفظ قدرت و شهرت خود کرده اند.

عضو هیات علمی دانشگاه اراک ضمن قدردانی از تلاش ها و زحمات نیروهای نظامی و امنیتی  در برقراری امنیت و آرامش در کشور اظهار کرد: نیروهای امنیتی و خانواده های آنان طی هفته های گذشته فشارهای روحی و روانی بسیاری را تحمل کردند، اما لحظه ای برای تامین امنیت کشور دست از انجام وظیفه نکشیدند که جای دارد قدردان این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیأت علمی دانشگاه اراک: با عوامل ناامنی برخورد قاطع شود

هیأت علمی دانشگاه اراک: با عوامل ناامنی برخورد قاطع شود