مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 15:412022-10-27سياسي

مشاوررییس جمهور: چهره منافقانه دشمنان در حادثه تروریستی شیراز بیشتر نمایان شد


ماموستا عبدالسلام کریمی، مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت های دینی و مذهبی، در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن تسلیت جانباختن شماری از هموطنان ایرانی در حادثه تروریستی شیراز، اظهار کرد: مدعیان دروغگو و منافقی هستند که با ظاهر مدعی حامی حقوق بشر در صدها رسانه علیه ملت ایران به دروغ از آزادی دم می زنند اما در عمل مردم بی گناه را قتل عام می کنند.

مشاور رییس جمهور در امور اقوام و اقلیت هتی دینی و مذهبی افزود: شهادت تعدادی از هم میهنان عزیزمان به دست تروریست های اجیر شده، بار دیگر قساوت و کینه توزی دشمنان ایران اسلامی را آشکار کرد.

به گفته وی، این تروریست ها که روی شهروندان و زنان و کودکان بی گناه آتش می گشایند همیشه به دنبال ایجاد فتنه و تفرقه در صفوف متحد ایران اسلامی بوده اند.

ماموستا کریمی تصریح کرد: دشمنان در واقع تلاش می کنند مردم را مقابل هم قرار دهند و امروز گوش به فرمان همان مدعیان دروغگو و منافقی هستند که با ظاهر مدعی حامی حقوق بشر در صدها رسانه علیه ملت ایران به دروغ از آزادی دم می زنند اما در عمل مردم بی گناه را قتل عام می کنند.

وی ادامه داد: جنایت تروریستی شیراز بیانگر درماندگی عاملان اصلی آن است که همواره در تلاش بوده اند تا وحدت در عین کثرت ایران از هر مذهب، دین و قومیت را نشانه بگیرند و رنگین کمان زیبا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشاوررییس جمهور: چهره منافقانه دشمنان در حادثه تروریستی شیراز بیشتر نمایان شد

مشاوررییس جمهور: چهره منافقانه دشمنان در حادثه تروریستی شیراز بیشتر نمایان شد