مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 14:402022-10-27سياسي

دشمن با دروغ رسانه ای اوضاع را وارونه نشان می دهد


رییس بسیج اساتید استان همدان با تاکید بر اینکه شک نکنیم سازمان های زیاد وجود دارند که آب را با جریان دروغ، گل آلود کردند گفت: دشمن نمی تواند قدرت ایران را تحمل کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، حسن رحیمی روشن ظهر امروز در همایش ایران سربلند در دانشگاه بوعلی با بیان اینکه این روزها ما با یک فتنه جدید چندلایه روبرو هستیم گرچه در مقابل اراده ملت ایران طبل توخالی است اظهار کرد: این جریان در بهترین حالت لمپنیسم اجتماعی بیش نیست که بسیار بددهن و هتاک است به طوری که برخی شعارها و صحبت های این جریان را حتی انسان در خلوت هم شرم دارد به زبان بیاورد.

وی با بیان اینکه معتقدیم دشمن کاری از پیش نخواهد برد چراکه خشن ترین جریان های تکفیری با اقدام شهید سلیمانی نابود شد و این قائله نیز جمع می شود ادامه داد: امروز پشتیبانی وهابیت سعودی پشت قضیه است، دیروز در شیراز ترور کور انجام دادند که البته جز رسوا کردن عاملان آن نتیجه ای ندارد و روسیاهی بر حامیان آنها خواهد ماند.

رییس و پرچم رنگین کمانی هم دیده می شد.

رحیمی روشن با بیان اینکه امروز کشور ایران از هر جهت در قدرت است گفت: فضای رسانه ای دشمن چنان اوضاع را وارونه نشان می دهد که انگار حق است اما این دسیسه ای بیش نیست! از برخی سیاسیون گله داریم که رهبری را تنها گذاشتند و خود در پناه قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن با دروغ رسانه ای اوضاع را وارونه نشان می دهد

دشمن با دروغ رسانه ای اوضاع را وارونه نشان می دهد