مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 13:252022-10-27سياسي

ارتش: آماده ایم مشت پولادین و نابودکننده ملت ایران را بر سر دشمنان فرود آوریم


ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای ضمن محکوم کردن حادثه تروریستی شاهچراغ تاکیدکرد: تحت فرماندهی فرمانده معظم کل قوا آماده است تا در هر نقطه ای مشت پولادین و نابودکننده ملت ایران را بر سر دشمنان فرود آورد.

-  ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه ای اقدام جنایتکارانه تروریست های تکفیری در حمله به مرقد حضرت احمد بن موسی بن جعفر علیه السلام در شهر شیراز که منجر به شهادت و مجروح شدن زائران بی دفاع و مظلوم از جمله زنان و کودکان شد را محکوم کرد.

متن بیانیه به این شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم وقوع حادثه تروریستی در حرم مطهر احمد بن موسی علیه السلام که منجر به شهادت و مجروحیت جمعی از زائران و هموطنان عزیز شد موجب تاسف و تاثر گردید.

دشمنان کوردل و مزدور انقلاب اسلامی ایران که با دسیسه های مختلف و استفاده از حربه های گوناگون ضد انسانی تلاش می کنند مردم را از مسیر انقلاب اسلامی مأیوس و منحرف سازند، این بار در اقدامی تروریستی آتش کین خود را بر روی مردم بی دفاع و شریف و کودکان بیگناه گشودند و با شهادت مظلومانه آن ها، چهره پلید و ضد انسانی خود را نمایان ساختند.

بدون تردید، تلاش های واهی دشمنان نه تنها هیچ خللی به عزم و اراده ملت ایران وارد نمی سازد بلکه منجر به انسجام، اتحاد و همبستگی بیشتر شده و عزم ملت شریف ایران در پیگیری آرمان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش: آماده ایم مشت پولادین و نابودکننده ملت ایران را بر سر دشمنان فرود آوریم

ارتش: آماده ایم مشت پولادین و نابودکننده ملت ایران را بر سر دشمنان فرود آوریم