مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 13:252022-10-27اقتصادي

رصد 1600 پروژه شهری اصفهان از طریق سامانه سیگما


معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان گفت: با استفاده از سامانه سیگما 1600 پروژه شهری در عرصه های مختلف رصد و گزارش آن ها به صورت ماهانه تهیه و به بخش های مختلف شهرداری ارائه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سعید ابراهیمی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهردار اصفهان در همایش تجربه شهر با بیان اینکه معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی مغز متفکر شهرداری اصفهان است، اظهار کرد: در یک سال اخیر تلاش کردیم اقدامات قبلی را متوقف نکرده بلکه توسعه دهیم.

وی با بیان اینکه ماهانه تهیه و به بخش های مختلف شهرداری ارائه می شود.

آمار به ایده ها و نظرات اعتبار می بخشد محمود محمدی معاون اسبق برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری اصفهان نیز با اشاره به اینکه از آمار به صورت ویژه در حوزه برنامه ریزی استفاده می شود، گفت: آمارها باید به شکل ملموس و قابل فهم برای همگان ارایه شود، در غیر این صورت مفاهیم در ذهن مردم نخواهد نشست.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه برنامه ریزی باید بتوانیم نتایج فعالیت کمیسیون های تخصصی و کارشناسان را ابتدا به مردم به شکل ملموس انتقال دهیم و سپس بازیگران و ظرفیت ها را برای نیل به اهداف متمرکز کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رصد 1600 پروژه شهری اصفهان از طریق سامانه سیگما

رصد 1600 پروژه شهری اصفهان از طریق سامانه سیگما