مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 12:252022-10-27ورزشي

اتفاقات غیرفوتبالی لیگ یک را شناسایی می کنیم


معاون حقوقی باشگاه ون پارس نقش جهان از اراده جدی این باشگاه برای مقابله و شناسایی منشأ تصمیمات غیرفوتبالی در رقابت های لیگ دسته یک فوتبال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، دیدار تیم های ون پارس نقش جهان اصفهان و استقلال خوزستان در چارچوب هفته دهم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال در حالی با تساوی 3 بر 3 خاتمه یافت که تیم اصفهانی تا دقایق پایانی و قبل از اعلام پنالتی بحث برانگیز داور برای استقلال خوزستان، پیروز میدان بود.

 در دقیقه 86 و در حالی که نتیجه بازی 3 بر 2 به سود و ن پارس دنبال می شد، داور این مسابقه در تصمیمی جنجالی برخورد ساده مهاجم آبی پوشان با بازیکن ون پارس را پنالتی تشخیص داد تا با گل شدن این ضربه بازی با تساوی به پایان برسد؛ پس از پایان مسابقه کارشناسان برجسته داوری از جمله سعید مظفری زاده با رد تصمیم داور مسابقه اعلام کردند که در این صحنه خطایی رخ نداده است.

  به بهانه این اتفاق و حواشی که به دنبال داشت به سراغ مسؤولان باشگاه ون پارس نقش جهان رفتیم تا نظر آن ها در خصوص اتفاقات رخ داده را جویا شویم.

  انتظار ما صرفاً یک سوت پاک است صمد ابدال، معاون حقوقی باشگاه ون پارس نقش جهان در گفت و گو با خبرنگار فارس اظهار داشت: ون پارس، باشگاهی است که با هزینه خصوصی شخصی تأسیس شده است که می توانست در خارج از کشور زندگی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتفاقات غیرفوتبالی لیگ یک را شناسایی می کنیم

اتفاقات غیرفوتبالی لیگ یک را شناسایی می کنیم