مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 آبان 1401 ساعت 09:402022-10-27حوادث

دستگیری باند سارقان حرفه ای در قزوین


فرمانده انتظامی استان قزوین از متلاشی کردن باند سارقان حرفه ای و کشف 12 فقره سرقت در شهر قزوین خبر داد.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وصول چند فقره سرقت خودرو و موتورسیکلت در نقاط مختلف قزوین و بکارگیری خودروهای سرقتی در زمینه سرقت از منازل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی با تعقیب و مراقبت های شبانه روزی موفق به شناسایی 3 سارق حرفه ای و سابقه دار شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: با انجام اقدامات فنی انجام شده بر روی سارقان شناسایی شده، یکی از متهمان در عملیات ضربتی و غافلگیرانه پلیس دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه متهم در بازجویی های فنی به 5 فقره سرقت منزل، 4 فقره سرقت موتور سیکلت، یک فقره سرقت خودروی سواری و یک فقره سرقت دوچرخه با همکاری 2 همدست دیگرش اعتراف کرده، افزود: سایر متهمان این پرونده نیز دستگیر و پس از تکمیل پرونده مقدماتی به مراجع قضایی معرفی شدند.

این مقام مسئول در پایان از شهروندان و مالکان وسائط نقلیه درخواست کرد: نسبت به تجهیز خودروهای خود به وسایل ایمنی مناسب اقدام و همچنین استفاده از تجهیزات بازدارند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری باند سارقان حرفه ای در قزوین

دستگیری باند سارقان حرفه ای در قزوین