مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 22:002022-10-26اقتصادي

کاهش 33 درصدی موجودی پرونده ها در استان ایلام


رییس کل دادگستری استان ایلام با بیان اینکه 72 هزار و 83 پرونده مختومه در استان وجود دارد گفت: موجودی پرونده ها در استان 33 درصد کاهش یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایلام، امروز علی محمدی رییس دادگستری استان ایلام در نشست خبری با اصحاب رسانه از 72 هزار و 83 پرونده مختومه در استان خبر داد و گفت: در این زمینه 33 درصد رشد مثبت داشته ایم.

وی با اشاره به کاهش 33 درصدی موجودی پرونده ها در استان افزود: 14 هزار و 466 پرونده در دادگستری استان وجود دارد که این تعداد پرونده به نسبت گذشته موفقیت بسیار خوبی برای دستگاه قضایی استان را نشان می دهد.

  رییس دادگستری استان ایلام گفت: در طول این 5 ماه 38 بازدید از همه شعب قضایی صورت گرفته که منجر به عملکرد خوب این دستگاه شده است.

علی محمدی از طرح نو شورای رهنمون قضایی در استان خبر داد و گفت: در این پنج ماه 7 جلسه برگزار شده و با خرد جمعی توانسته تصمیمات قانونی اتخاذ کنیم.

وی ادامه داد: تعداد جلسات شورای قضایی استان 9 جلسه، تعداد جلسات فصلی برای دادستان و روسای دادگستری استان ها 3 جلسه بوده که در این جلسات بازبینی عملکردها انجام گرفته و این پایش ها منجر به عملکرد مثبت شده است.

این مقام مسئول گفت: در طی این پنج ماه 4 طرح نوین در استان به تهران ارسال شده و مورد تصویب قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 33 درصدی موجودی پرونده ها در استان ایلام

کاهش 33 درصدی موجودی پرونده ها در استان ایلام