مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 21:562022-10-26ورزشي

پیست اسکیت گنبدکاووس در دهه فجر به بهره برداری می رسد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس سیدعلی اصغر موسوی ظهر امروز در مراسم تجلیل از هیات های ورزشی و دبیر سمن های جوانان شهرستان گنبدکاووس اظهار کرد: با پیگیری های انجام شده سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاوس در استانه آغاز بکار بوده و تلاش داریم تا با همکاری و تفاهم نامه فی مابین بتوانیم اقدامات والیبال گنبدکاووس، استاندار گلستان قول جذب اسپانسری برای دو ورزش بسکتبال و والیبال شهرستان را داده و کمک مالی نمایند که تاکنون محقق نشده است.

شهرداری گنبدکاووس تاکنون مبلغ 13 میلیارد تومان در راستای حمایت از ورزش شهرستان هزینه نموده که از این مبلغ 9 میلیارد تومان مربوط به والیبال شهرستان است.

وی ادامه داد: اگر بنا باشد تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس از ته جدول مسابقات لیک به جایگاه بالاتر و چهار تیم اول برسد باید 16 میلیارد تومان هزینه نماییم.

موسوی گفت: پیست اسکیت استاندارد شهرستان گنبدکاووس در حال احداث بوده و دهه فجر به بهره برداری می رسد که با بهره برداری از این پیست می توانیم میزبان مسابقات ملی و بین المللی اسکیت در شهرستان گنبدکاووس باشیم.

وی با اشاره به اهمیت مجموعه سوارکاری گنبدکاووس بیان کرد: مهمترین رشته ورزشی و مجموعه ای که در گنبدکاووس وجود دارد مجموعه سوارکاری و مسابقات این رشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیست اسکیت گنبدکاووس در دهه فجر به بهره برداری می رسد

پیست اسکیت گنبدکاووس در دهه فجر به بهره برداری می رسد