مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:302022-10-26فرهنگي

«تار» پیشتاز نامزدی جوایز در گاتهام


فیلم سینمایی «تار» ساخته «تاد فیلد» در 5 شاخه و پس از آن نیز فیلم «پس از خورشید» با چهار نامزدی در رتبه بعدی قرار گرفت - فیلم سینمایی تار ساخته تاد فیلد در 5 شاخه و پس از آن نیز فیلم پس از خورشید با چهار نامزدی در رتبه بعدی قرار گرفت فیلم سینمایی تار با بازی کیت بلانچت در پنج شاخه از جوایز فیلم مستقل نیویورک (جوایز گاتهام) نامزد دریافت جایزه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، فهرست نامزدهای جوایز سالانه گاتهام اعلام شد و فیلم سینمایی تار ساخته تاد فیلد در 5 شاخه و پس از آن نیز فیلم پس از خورشید با چهار نامزدی در رتبه بعدی قرار گرفت و دو فیلم همه چیز همه جا به یک باره و زنان حرف می زنند نیز هر کدام در سه شاخه نامزد کسب جایزه شدند.

تاد فیلد کارگردان آمریکایی پس از 16 سال دوری از سینما با فیلم تار در بخش رقابتی هفتاد و نهمین جشنواره فیلم ونیز حضور داشت و در این فیلم کیت بلانشت بازیگر برنده اسکار بازیگر استرالیایی در نقش لیدیا تار موسیقیدان مشهور و نخستین رهبر ارکستر زن در تاریخ آلمان بازی کرده است.

در خلاصه داستان تار (Tar) آمده است: این درام روانشناختی داستان لیدیا تار، موسیقی دان مشهور را روایت می کند که تنها چند روز با ضبط سمفونی ای فاصله دارد که او را به اوج دوران حرفه ای فوق العاده اش می برد اما هنگامی که به نظر می رسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تار» پیشتاز نامزدی جوایز در گاتهام

«تار» پیشتاز نامزدی جوایز در گاتهام