مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 14:002022-10-26اجتماعي

عبدی: آموزش اتباع در دستور کار نهضت سواد آموزی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، علیرضا عبدی گفت: اتباع از آموزش رایگان همانند هموطنان ایرانی برخوردار هستند و در این مسیر نیازمند یاری و همراهی مؤسسات خیریه برای تحت پوشش بردن نفرات بیشتری .

- رییس سازمان نهضت سواد آموزی گفت: آموزش اتباع یکی از برنامه هایی است که در دستور کار سازمان سواد آموزی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو از مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، علیرضا عبدی گفت: اتباع از آموزش رایگان همانند هموطنان ایرانی برخوردار هستند و در این مسیر نیازمند یاری و همراهی مؤسسات خیریه برای تحت پوشش بردن نفرات بیشتری از اتباع هستیم که از آموزش برخوردار نبوده اند.

وی افزود: پناهندگان و اتباع نیاز به آموزش برای بازماندگان از تحصیل دارند و به دنبال عقد تفاهم نامه با مؤسسات خیریه جهت پوشش حداکثری اتباع نیازمند به آموزش هستیم.

رییس سازمان نهضت سوادآموزی وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: در راستای آموزش اصولی و هدفمند آن دسته از اتباعی که مدارک هویتی اعم از کارت آمایش، پاسپورت، برگه حمایت تحصیلی ارائه می دهند و پس از استعلام گیری و ثبت در سامانه می توانند از آموزش رایگان نهضت سواد آموزی برخوردار شوند، افرادی که هیچ یک از این مدارک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عبدی: آموزش اتباع در دستور کار نهضت سواد آموزی است

عبدی: آموزش اتباع در دستور کار نهضت سواد آموزی است