مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 13:402022-10-26سياسي

نقش ها و جایگاه ها در قزوین به درستی تبیین نشده اند


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قزوین گفت: یک نکته مهمی که وجود دارد آن است که باید نقش ها و جایگاه ها به تعریف استانداردی برسند، بدین معنا که به طور مثال در مدیریت شهری آیا سیاست گذار استانداری است یا اینکه شورای شهر؟ گره مهمی در استان ما وجود دارد .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مهدی رجحانی در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که شب گذشته برگزار شد، اظهار کرد: تعریف کردن صدها پروژه و مسئله، چندان حائز اهمیت نیست بلکه پاسخ دادن به مسائل و تسریع در انجام کارها اهمیت دارد که متاسفانه امروز در شهر قزوین به این موضوع به کندی عمل و پاسخ داده می شود.

وی افزود: یک نکته مهمی که وجود دارد آن است که باید نقش دو جایگاه تبیین شود بدین معنا که آیا سیاست گذار استانداری است یا اینکه شورای شهر؟ گره ای در استان ما وجود دارد و آن این است که نقش ها درست تبیین نشده است.

معاون عمرانی استاندار قزوین اعلام کرد: گاهی شورا انتظار دارد که موضوعی را مصوبه و اجرا کند و استانداری ملزم به هماهنگی باشد که چنین موضوعی امکان پذیر نیست.

رجحانی با اشاره به پل امام رضا(ع) گفت: همان زمانی که از انجام این کار ممانعت شد بنا بود که نگاه های کارشناسی با حضور کارشناسان مطرح شود تا بتوانیم به نتیجه برسیم اما در حال حاضر در آبان ماه هستیم و هیچ مراجعه ای در این صور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش ها و جایگاه ها در قزوین به درستی تبیین نشده اند

نقش ها و جایگاه ها در قزوین به درستی تبیین نشده اند