مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 12:162022-10-26سياسي

ماجرای تجمع امروز برخی کارکنان پالایشگاه تهران چه بود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، تعداد محدودی  از کارکنان پالایشگاه نفت تهران امروز به دلیل مشکلات صنفی در داخل شرکت تجمع کردند که با حضور مسئولان مربوطه بخشهای شرکت مطالبات آنها شنیده و حل و فصل شد.

شاکر خفایی مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران در گفت و گو با خبرنگار فارس از تهران با اشاره به انتشار فیلمی از تجمع کارکنان پالایشگاه در فضای مجازی اظهار کرد: جمعی کوچک از کارکنان پالایشگاه تشکیل شده بود که مربوط به گفت وگوهای صنفی بود و در کوتاه ترین زمان ممکن رسیدگی و حل وفصل شد.

وی افزود: در فیلم منتشر شده مشخص است که تعداد افراد بسیار کم و هیچ گونه اغتشاش یا اعتراضات گسترده ای در پالایشگاه صورت نگرفته و نیز در حال حاضر فضای پالایشگاه آرام و فعالیت دامه دارد.

مدیر روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران در ادامه گفت: روسای مربوطه به منظور رسیدگی به مطالبه کارکنان که ناشی از تفاوت در نحوه پرداخت پاداش به کارکنان رسمی و پیمانکاری بود، بلافاصله در محل حاضر شده و موضوع مورد اعتراض با گفت و گو و شفاف سازی از عدم تضییع حقوق کارکنان پیمانکاری برطرف شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تمامی کارکنان پالایشگاه نفت تهران به صورت شبانه روز همواره برای تولید فرآورده های نفتی در تلاش هستند و هیچ موضوعی تولید در پالایشگاه و خدمات رسانی به مردم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تجمع امروز برخی کارکنان پالایشگاه تهران چه بود؟

ماجرای تجمع امروز برخی کارکنان پالایشگاه تهران چه بود؟