مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 11:052022-10-26حوادث

توقیف خودروی قاچاق 12 میلیاردی در رودبار


به گفته فرمانده انتظامی استان گیلان، مأموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه در مدخل ورودی استان به یک دستگاه خودرو لکسوس با پلاک گذر موقت که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، - سردار عزیزاله ملکی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با بیان اینکه مبارزه با قاچاق یکی از مهم ترین مأموریت های مجموعه انتظامی است، اظهار کرد: امروزه تنگ شدن عرصه برای فعالیت قاچاقچیان به واسطه تلاش های شبانه روزی پلیس است.

وی با اشاره به متوقف کردن یک خودرو در رودبار تصریح کرد: مأموران انتظامی ایست و بازرسی رودبار حین کنترل وسایل نقلیه در مدخل ورودی استان به یک دستگاه خودرو لکسوس با پلاک گذر موقت که از مسیر جنوب به شمال در حرکت بود، مشکوک شده و برای بررسی آن را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان گیلان با اشاره به اینکه پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد، خودرو موردنظر قاچاق است، گفت: در این رابطه متهم 40 ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

ملکی با بیان اینکه گسترش قاچاق، اثرات سوء و منفی بر تولیدات داخلی دارد و امنیت اقتصادی جامعه را برهم می زند، افزود: مبارزه با قاچاق کالا یکی از اهداف پلیس در راستای تأمین امنیت پایدار در جامعه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف خودروی قاچاق 12 میلیاردی در رودبار

توقیف خودروی قاچاق 12 میلیاردی در رودبار