مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 10:452022-10-26فرهنگي

میراث فرهنگی اصفهان سد راه احیای دیواره منارجنبان است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدسلمان قاضی عسگر، شهردار منطقه 9 اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر پایه آمار اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، - مدیر منطقه 9 شهرداری اصفهان گفت: دو سال است که با اداره میراث فرهنگی برای مرمت و بازسازی دیواره منارجنبان رایزنی می کنیم ؛ اما همچنان این مسئله باوجود دستور وزیر میراث بلاتکلیف مانده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، سیدسلمان قاضی عسگر، شهردار منطقه 9 اصفهان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بر پایه آمار اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان، مجموعه منارجنبان در سال جاری بیشترین بازدیدکننده را در شهر اصفهان داشته است، اظهار داشت: این درحالی است که پارک کنار این مجموعه تاریخی، منظری ناهمگون و مخدوش ایجاد کرده است.

در همین راستا طرح باغ عُرفا و ساماندهی این پارک در دستور کار قرار گرفت و در این باره با اداره میراث فرهنگی و گردشگری 2 سال است که جلساتی داشتیم، اما این سازمان نه اجازه تعمیرات و بازسازی این مکان را می دهد نه خودشان برای دیواره منارجنبان کاری انجام می دهند.

وی با بیان اینکه شهرداری برای طرح احیا و ساماندهی دیواره منارجنبان بودجه اختصاص داده است، افزود: سازمان میراث فرهنگی لازم است که برای تسهیل قوانین کمک کنند که ما حریم درجه یک منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میراث فرهنگی اصفهان سد راه احیای دیواره منارجنبان است

میراث فرهنگی اصفهان سد راه احیای دیواره منارجنبان است