مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 10:252022-10-26سياسي

حوادث اخیر در کشور، چهره های منافق ر ا نمایان کرد


اغتشاشات اخیر به فضل الهی منجر به شناسایی و بازداشت صدها عنصر نفوذی و چهره های منافق شد و از مقامات قضایی می خواهیم که با اخلال گران با جدیت برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کوهبنان، مجید توکلی فرماندار کوهبنان در اجلاسیه سالانه و فرمانداری از سال آینده کد دانشگاه پیام نور کوهبنان برای جذب دانشجو فعال خواهد شد.

وی به مشکلات بهداشت و درمان کوهبنان اشاره کرد و افزود: بحث استقرار تجهیزات و حضور پزشکان متخصص در بیمارستان در حال پیگیری است.

توکلی تاکید کرد: در راستای فرزندآوری باید آگاه سازی در دستور کار قرار گیرد و با ارائه بسته های حمایتی و تشویقی زمینه برای افزایش جمعیت فراهم شود.

 محمدرضا توکلی رییس مجمع بسیج کوهبنان نیز گفت: مجمع بسیج برای تحقق منویات امامین انقلاب و ترویج سیاست های انقلاب راه اندازی شده و همگان باید جهاد تبیین که واجب عینی و شرعی است را مد نظر قرار دهند.

وی بیان داشت: مجمع بسیج از نخبگان بسیجی تشکیل شده که مشکلات را بررسی و راه حل ارائه می کنند البته مجمع عالی بسیج برای تحقق شعار سال تلاش می کند .

رییس مجمع بسیج کوهبنان افزود:  اغتشاشات اخیر به فضل الهی منجر به شناسایی و بازداشت صدها عنصر نفوذی و چهره های منافق شد و از مقامات قضایی می خواهیم که با اخلال گران با جدیت برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حوادث اخیر در کشور، چهره های منافق ر ا نمایان کرد

حوادث اخیر در کشور، چهره های منافق ر ا نمایان کرد