مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 آبان 1401 ساعت 09:252022-10-26حوادث

خاموشی ماینرهای 3 میلیاردی در زنجان/باند سارقان خودرو متلاشی شد


جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان از کشف چهار دستگاه استخراج ارز دیجیتال به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال توسط ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، ایرج خانی پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ماموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر از فعالیت فردی در زمینه استخراج غیر مجاز ارز دیجیتال در منزلی مطلع و برای بررسی بیشتر به محل اعزام شدند.

 جانشین فرمانده انتظامی استان زنجان افزود : ماموران در بازرسی از این محل موفق شدند چهار دستگاه ماینر غیر مجاز به همراه منبع تغذیه مربوطه را کشف کنند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی این دستگاه ها را 3 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این خصوص پرونده تشکیل و اقدامات قانونی صورت گرفته است.

همچنین محمدعلی آدینه لو، رییس پلیس آگاهی استان زنجان اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در نقاط مختلف استان و ایجاد جو ناامنی در سطح جامعه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان زنجان قرار گرفت.

رییس پلیس آگاهی استان زنجان افزود: کارآگاهان با انجام اقدامات اطلاعاتی، پلیسی و شناسایی محل اختفا، متهمان، با هماهنگی قضایی و طی عملیاتی غافلگیرانه یک سارق و دو مال خر را دستگیر و به پلیس آگاهی انتقال دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاموشی ماینرهای 3 میلیاردی در زنجان/باند سارقان خودرو متلاشی شد

خاموشی ماینرهای 3 میلیاردی در زنجان/باند سارقان خودرو متلاشی شد