مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 19:452022-10-25حوادث

توقیف 5 خودروی شوتی در بستان آباد


جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی از توقیف 5 خودروی شوتی و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 6 میلیارد ریال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در تبریز،  علی محمدی جانشین فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی امروز در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل کالا قاچاق با خودروهای شوتی در محورهای مواصلاتی شهرستان بستان آباد موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت.

وی در ادامه افزود:با اشرافیت اطلاعاتی و هماهنگی مراجع  قضایی با استفاده از شگردهای پلیسی تعداد 5 دستگاه خودرو حامل بار قاچاق  متوقف که در بازرسی از آنها تعداد 10 هزار بسته شکلات خارجی قاچاق و 6 هزار بطری نوشیدنی انرژی زا قاچاق کشف شد.

محمدی با بیان اینکه ارزش کالاهای قاچاق 6 میلیارد ریال برآورد شده است،گفت: در این زمینه تعداد 5 متهم دستگیر و همچنین دو دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از متهمان کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان خاطرنشان کرد: موفقیت پلیس در کشف کالای قاچاق نتیجه تعامل با شهروندان است از این رو از شهروندان درخواست داریم هرگونه موارد مشکوک درخصوص کالای قاچاق را بلافاصله از طریق شماره 110 و 197 به پلیس اطلاع دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقیف 5 خودروی شوتی در بستان آباد

توقیف 5 خودروی شوتی در بستان آباد