مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 آبان 1401 ساعت 14:252022-10-25اجتماعي

اگر باران نیاید؛ تهران تنها 100 روز آب دارد/ تهران گنجایش سکونت پذیری جدید را ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نسبت به بحران کم آبی و ضرورت مصرف بهینه آب در تهران، - رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نسبت به بحران کم آبی و ضرورت مصرف بهینه آب در تهران، هشدار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران نسبت به بحران کم آبی و ضرورت مصرف بهینه آب در تهران، هشدار داد و گفت: متاسفانه بر اساس گزارش مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب تهران، اگر باران نیاید و ورودی سد ها کاهش داشته باشد و از آب های زیر زمینی استفاده نشود، 100 روز بیشتر تهران آب ندارد و این هشداری برای شهر تهران است.

مهدی پیرهادی روز سه شنبه در جریان یکصدمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: میزان آب 5 سد اطراف تهران بسیار پایین است و به گفته مدیرعامل سازمان آب و فاضلاب اگر باران نیاید با توجه به شرایط فعلی، تهران 100 روز بیشتر آب ندارد.

وی با بیان اینکه واقعیت ها را باید به مردم گفت، اظهار داشت: در سد های اطراف تهران آب وجود ندارد و باید گفت آب نیست.

پیرهادی با بیان اینکه اکنون که در فصل پاییز و زمستان دچار کمبود آب هستیم باید برای فصل تابستان و سال های بعد چاره اندیشی کنیم، یادآو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اگر باران نیاید؛ تهران تنها 100 روز آب دارد/ تهران گنجایش سکونت پذیری جدید را ندارد

اگر باران نیاید؛ تهران تنها 100 روز آب دارد/ تهران گنجایش سکونت پذیری جدید را ندارد