مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 22:372022-10-24سياسي

با حضور 700 طرح نوآورانه/ دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس افتتاح شد


نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس با رویکرد تجاری سازی و ایجاد تعامل بین عرضه کنندگان و متقاضیان فناوری و خدمات دانش بنیان با حضور 700 طرح نوآورانه از 15 استان با حضور وزیر کشور در تبریز افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عبدالرضا فلاح  مشاور فناوری و شرکت های دانش بنیان استاندار آذربایجان شرقی امشب در آیین افتتاح دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی در نمایشگاه بین المللی تبریز اظهار داشت: در این دوره که با عنوان رینوتکس 2020 برگزار می شود، تلاش کردیم خود نوآوران و فناوران عوامل اجرایی باشند تا قدمی در رشد این حوزه در همه ابعاد برداشته باشیم.

وی با اشاره به ثبت یک هزار و 710 طرح در این دوره و ثبت نهایی 65 طرح در این نمایشگاه ادامه داد: برگزاری رینوتکس 2020 در پنج بخش اصلی و 11 زون تخصصی برنامه ریزی و سعی شده خوشه بندی فناوران و زیست بوم اقتصادی استان متناسب با این رسته ها صورت گیرد تا طبق فرموده مقام معظم رهبری توسعه شرکت های بزرگ و مطرح از طریق مجموعه های دانش بنیان صورت گیرد.

جانشین استاندار در شورای سیاستگذاری رینوتکس 2022 از دسته بندی طرح های حاضر در این نمایشگاه در سه سطح گفت: برخی از این طرح ها در حد ایده بودند که بر این اساس 748 طرح در بخش خلاقیت دانش آموزی قرار گرفتند و 238 مورد در نمایشگاه حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با حضور 700 طرح نوآورانه/ دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس افتتاح شد

با حضور 700 طرح نوآورانه/ دهمین نمایشگاه نوآوری و فناوری رینوتکس افتتاح شد