مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 19:372022-10-24سياسي

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت: دانشجویان باید اهل تفکر و اندیشه ورز باشند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، آیت الله رضا رمضانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) و عضو ایران باید در نظر داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: در دنیای امروز تنها جایی که انقلاب دینی در آن رخ داده ایران بوده و این نظام، نگاه حداکثری نسبت به فهم مسائل دینی دارد بنابراین امیدواریم این علم دینی در کشورهای اسلامی جای خود را پیدا کرده و راهکاری برای تحقق تمدن اسلامی باشد.

آیت الله رمضانی ادامه داد: علم باید حتماً در کنار اخلاق، معنویت و تهذیب قرار گیرد و فرصتی برای رشد جامعه باشد.

امروزه هرچه جلوتر برویم نیاز به اخلاق و معنویت بیشتر می شود هرچند برخی می گویند چه ضرورتی به اخلاق است اما در جواب باید گفت اگر علم به دست اخلاق سپرده شود آنگاه منافع بیشتری برای جامعه بشری در پی خواهد داشت.

وی با بیان اینکه به نخبگان جامعه باید بیشتر توجه شود، خاطرنشان کرد: یکی از وظایف دانشگاه نیز گزینش جوانان نخبه است تا در حوزه های کاری خودشان تاثیرگذار باشند و بتوانند سمت و جایگاهی در جامعه داشته باشند و این یکی از اهداف مهم دانشگاه بین المللی اهل بیت(ع) است.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران، سیستم و مدل سیاسی خاصی به نام مردم سالاری دینی ارائه می دهد و این فرصت هم برای افراد فراهم می شود که به انحاء مختلف ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت: دانشجویان باید اهل تفکر و اندیشه ورز باشند

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت: دانشجویان باید اهل تفکر و اندیشه ورز باشند