مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 17:372022-10-24حوادث

پلیس: دستگیری لیدر اغتشاشات در سروستان فارس/ انهدام کارگاه تولید کوکتل مولوتوف


ماموران پلیس امنیت عمومی سروستان با اقدامات فنی و تخصصی، یک نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات و طراح شعارهای هنجارشکن را شناسایی و وی را در منزلش در یکی از محله های این شهرستان  دستگیر کردند.

- ماموران پلیس امنیت عمومی سروستان با اقدامات فنی و تخصصی، یک نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات و طراح شعارهای هنجارشکن را شناسایی و وی را در منزلش در یکی از محله های این شهرستان  دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان فارس گفت: در اغتشاشات اخیر سطح این استان، یک نفر لیدر اصلی در شهرستان سروستان فارس دستگیر و روانه دادسرا گردید و کارگاه تولید کوکتل مولوتوف نیز منهدم شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سردار رهام بخش حبیبی روز دوشنبه در این باره گفت: در پی اعتراضات مردمی و اغتشاشات اخیر توسط افرادی معاند در فضای حقیقی و مجازی در سطح استان فارس، شناسایی و بازداشت عناصر اصلی اغتشاش و اخلالگران تخریب اموال عمومی و بروز ناامنی به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

  وی تصریح کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی سروستان با اقدامات فنی و تخصصی، یک نفر از عوامل اصلی و محرک اغتشاشات و طراح شعارهای هنجارشکن را شناسایی و وی را در منزلش در یکی از محله های این شهرستان  دستگیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس: دستگیری لیدر اغتشاشات در سروستان فارس/ انهدام کارگاه تولید کوکتل مولوتوف

پلیس: دستگیری لیدر اغتشاشات در سروستان فارس/ انهدام کارگاه تولید کوکتل مولوتوف