مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 10:372022-10-24بين الملل

افشای پروژه ایران هراسی دشمن در شبکه الکوثر


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند «هالیوود کات» با هدف واکاوی پروژه ایران هراسی که توسط آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در منطقه پیگیری می شود از شبکه الکوثر رسانه ملی پخش می شود.

- مجموعه هالیوود کات که تولید شبکه پرس تی وی است با هدف روشنگری از هجمه فیلم های هالیوودی که درصدد نابودی هویت فرهنگی، ساختار سیاسی قدرت و تاریخ ایران هستند برای مخاطبان این برنامه پخش می شود.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند هالیوود کات با هدف واکاوی پروژه ایران هراسی که توسط آمریکا و رژیم اشغالگر قدس در منطقه پیگیری می شود از شبکه الکوثر رسانه ملی پخش می شود.

در هر قسمت این مجموعه مستند 26 قسمتی با ارزیابی وقایع و اتفاقات موجود در ایران و جهان، مخاطب شبکه الکوثر با این واقعیت روبه رو می شود که تا چه میزان صحت و واقعیت این وقایع در فیلم های هالیوودی دستخوش تغییر قرار گرفته است.

مجموعه هالیوود کات که تولید شبکه پرس تی وی است با هدف روشنگری از هجمه فیلم های هالیوودی که درصدد نابودی هویت فرهنگی، ساختار سیاسی قدرت و تاریخ ایران هستند برای مخاطبان این برنامه پخش می شود و همچنین تلاش دارد به آثاری که هدف شان زیر سؤال بردن برنامه صلح آمیز هسته ای ایران هست نیز بپردازد، دوبله و زبان گردانی مجموعه مستند هالیوود کات به زبان عربی توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افشای پروژه ایران هراسی دشمن در شبکه الکوثر

افشای پروژه ایران هراسی دشمن در شبکه الکوثر