مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 آبان 1401 ساعت 08:422022-10-24سياسي

امام جمعه گرگان: سخت گیری ها، جواب نمی دهد/ جامعه نیاز به گفت وگو دارد


برای اینکه در برابر هجمه و مفسده انگیزی دشمنان موفق باشیم باید نیاز جوانان را شناسایی کرده و با تکیه بر معارف و اخلاق دینی وارد میدان شویم.

- نورمفیدی ادامه داد: برای اینکه در برابر هجمه و مفسده انگیزی دشمنان موفق باشیم باید نیاز جوانان را شناسایی کرده و با تکیه بر معارف و اخلاق دینی وارد میدان شویم.

امام جمعه گرگان گفت: جامعه نیاز به گفتگو دارد گفتگو هم نباید محدود به یک عده خاص شود ، اینگونه رفتارها زخم بر پیکر جامعه وارد می کند.

او افزود، از اوایل انقلاب تا امروز هیچ وقت با برگزاری کنسرت ها در این شهر مخالفت وجلوگیری نکردم و هیچ مشکلی هم پیش نیامد در عوض شاهد بودیم شهرهایی که سخت گیری کردند دچار مشکلاتی شدند.

اینگونه سخت گیری ها درست نیست و جواب هم نمی دهد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازشفقنا، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی گلستان اظهار داشت: جامعه نیاز به گفتگو دارد و با وجود آنکه رهبری انقلاب سالهاست به مقوله گفتگو و نشست آزاد در دانشگاه ها تاکید دارند و اخیرا رییس جمهور محترم هم برشکل دادن و جهت دادن به گفتگوها اشاره داشته، اما به دلایلی این مهم تاکنون عملی نشد.

  نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری افزود: بحث آزاد در دانشگاه ها این نیست که عده ای فقط صحبت هایی داشته باشند و هر چی دلشان می خواهند بگویند بلکه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امام جمعه گرگان: سخت گیری ها، جواب نمی دهد/ جامعه نیاز به گفت وگو دارد

امام جمعه گرگان: سخت گیری ها، جواب نمی دهد/ جامعه نیاز به گفت وگو دارد