مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 21:072022-10-23اقتصادي

آزادی 91 محکوم مالی یزدی در 7 ماهه امسال


مدیر نمایندگی ستاد دیه استان یزد از آزادی 91 محکوم مالی جرائم غیر عمد از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، سید مسعود عظیمی عصر امروز در جمع برخی خبرنگاران حاضر شد و اظهار کرد: به همت ستاد دیه استان و با مشارکت خیرین و نیکوکاران یزد از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 91 محکوم مالی جرائم غیر عمد از زندانهای استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند.

وی افزود: بدهی این مددجویان مبلغ 690 میلیارد و 939 میلیون ریال بود که مبلغ 601 میلیارد و 914 میلیون ریال توسط اعضاء کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان از شکات گذشت رضایت مندانه اخذ گردیده و مابقی این مبلغ از منابع این ستاد شامل کمک های خیرین و نیکوکاران نوعدوست و تسهیلات بانک های عامل مبلغ 89 میلیارد و 25 میلیون ریال به حساب سپرده دادگستری واریز و زمینه آزادی این 91 نفر و بازگشت آنها به آغوش گرم خانواده فراهم گردید.

مدیر نمایندگی ستاد دیه استان با تشریح نوع محکومیت این مددجویان گفت: از این تعداد آزاد گردیده تعداد 60 مددجو مربوط به محکومین مالی ،تعداد 18 مددجو محکوم پرداخت مهریه، تعداد 12 مددجو محکوم نفقه و 1 محکوم پرداخت دیه حادثه کار بودند.

عظیمی با تقدیر از زحمات بی وقفه کارکنان و اعضاء کمیته صلح و سازش این ستاد تصریح کرد: از این تعداد آزادی تعداد 15 مددجو با ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 91 محکوم مالی یزدی در 7 ماهه امسال

آزادی 91 محکوم مالی یزدی در 7 ماهه امسال