مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 17:172022-10-23حوادث

مرگ اعضای یک خانواده در شیراز براثر گازگرفتگی


رییس سازمان آتش نشانی شیراز به شهروندان توصیه کرد که در شروع فصل سرما، برای سرویس و تنظیم و راه اندازی تجهیزات گازسوز و گرمایشی از افراد متخصص استفاده کنند.

- همه ساله و همزمان با سرد شدن هوا، شاهد بروز موارد مصدومیت و مرگ براثر گازگرفتگی هستیم و امسال و در اولین روز از دومین ماه پاییز، سه عضو یک خانواده در شیراز، به دلیل مسمومیت ناشی از انتشار منوکسید کربن متصاعد شده از پکیج، فوت کردند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ رییس سازمان آتش نشانی شهرداری شیراز، یکشنبه اول آبان با تایید مرگ سه عضو یک خانواده براثر گازگرفتگی، نسبت به وقوع این حادثه تلخ ابراز تاسف و تاثر کرد و بروز آن را ناشی از بی توجهی به هشدارها پیرامون مخاطرات وسایل گرمایشی غیراستاندارد، دانست.

  محمدهادی قانع گفت: هر سال مسمومیت با گاز منوکسیدکربن سبب مرگ خاموش تعدادی از هموطنان می شود، متاسفانه با شروع فصل سرما و براثر سهل انگاری خانواده در استفاده از وسایل گاز سوز نا ایمن نخستین حادثه گازگرفتگی در شیراز سه قربانی داشت.

  او در توضیح خبر حادثه تلخ مرگ سه عضو یک خانواده در شیراز گفت: ساعت 21 و 58 دقیقه شامگاه شنبه شهروندان در تماس تلفنی با سامانه 125 از محبوس شدن افرادی در یک خانه و احتمال گازگرفتگی آنان خبر دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرگ اعضای یک خانواده در شیراز براثر گازگرفتگی

مرگ اعضای یک خانواده در شیراز براثر گازگرفتگی