مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 11:122022-10-23اقتصادي

بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه فراخوان داد


بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه با افزوده شدن بخش جدیدی با عنوان «ایده پردازی تولید محتوای رسانه ای» از اول آبان ماه، آثار و ایده های فعالان رسانه ای و علاقه مندان به تولید محتوا با موضوع کتاب و نشر را می پذیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه با هدف افزایش توجه به کارکردهای رسانه در حوزه نشر و ترویج کتابخوانی، شناسایی، معرفی و تقویت حضور و فعالیت خبرنگاران، روزنامه نگاران، عکاسان و برنامه سازان حوزه کتاب، افزایش سطح و کیفیت تولید آثار مرتبط با حوزه کتاب در رسانه های کشور، تقویت ارتباط حلقه های صنعت نشر و رسانه، ریل گذاری برای تولیدات خلاقانه از طریق شناسایی، معرفی و حمایت از ایده های برتر تولید محتوای رسانه ای و.

برگزار می شود.

جشنواره کتاب و رسانه پس از فروکش کردن همه گیری کرونا و با وقفه ای یک ساله مجدداً آغاز به کار کرده است.

جشنواره در دوره بیستم با پوست اندازی و تحول جدی در رویکردها و شکل اجرا، در دو بخش  مسابقه آثار تولید شده  و  ایده پردازی تولید محتوای رسانه ای  پذیرای آثار و ایده های علاقه مندان است.

به این دوره از جشنواره که مبتنی بر آیین نامه جدید برگزار می شود، چهار جایزه ویژه  ناشران فعال در استفاده از رسانه ،  شخصیت فعال رسانه ای کتاب ،  اثر برگزیده به انتخاب مردم  و  رسا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه فراخوان داد

بیستمین دوره جشنواره کتاب و رسانه فراخوان داد