مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 آبان 1401 ساعت 08:022022-10-23ورزشي

فعالیت بیش از 50 درصد زندانیان سمنان در ورزش های همگانی


معاون اداره کل زندان های استان سمنان گفت: به طور میانگین بیش از 50 درصد از زندانیان این استان در ورزش های همگانی شرکت فعال داشته و امکانات ورزشی در هواخوری های زندان ها و سالن های ورزشی تهیه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام حسینعلی قدرتی، معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران در زمینه اقدامات ورزشی زندان های استان سمنان به مناسبت هفته تربیت بدنی، اظهار کرد: با توجه به اهمیت ورزش در اصلاح و تربیت زندانیان، در زندان های استان سمنان نیز این مورد به صورت ویژه دیده شده و اقدامات شایسته ای در 6 ماه نخست امسال انجام شده است.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره های ورزشی نوروزی در زندان های استان سمنان، عنوان کرد: در این جشنواره که با حضور بیش از 81 درصد از مددجویان مرد و 71 درصد از مددجویان زن درزندان های استان سمنان برگزار شد، مسابقات بومی محلی، باستانی، فوتسال و والیبال نیز برگزار شده است.

معاون اصلاح و تربیت اداره کل زندان های استان سمنان با بیان اینکه در 6 ماه نخست امسال مسابقات کبدی نیز برگزار شده است، افزود: در نخستین دوره این مسابقات در زندان های استان سمنان بیش از پنج درصد از مددجویان مرد در این مسابقات شرکت کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت بیش از 50 درصد زندانیان سمنان در ورزش های همگانی

فعالیت بیش از 50 درصد زندانیان سمنان در ورزش های همگانی