مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 22:372022-10-22ورزشي

‍ آغاز دومین اردوی تیم ملی فوتسال زیر 21 سال ناشنوایان در ارومیه


رییس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی گفت: دومین اردوی تیم ملی فوتسال زیر 21 سال ناشنوایان با حضور 21 بازیکن از استان های مختلف کشور در ارومیه آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه عبدالسلام معروفی اظهار داشت:دومین اردوی تیم ملی فوتسال زیر 21 سال ناشنوایان با حضور 21 بازیکن از استان های مختلف کشور در ارومیه آغاز شد.

وی افزود: این اردو از امروز تا پنجم آبان در سالن ورزشی مجموعه کارگران ارومیه در جریان خواهد بود و بازیکنان زیر نظر مربیان به تمرین تاکتیک های مورد نظر خواهند پرداخت.

رییس هیات ورزش های ناشنوایان آذربایجان غربی اضافه کرد: سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران را در این اردو، علی رعدی از مربیان ارزنده و خوش سابقه کشورمان برعهده دارد.

معروفی با اشاره به حضور 21 بازیکن در این اردوی آمادگی اظهار کرد: در این اردو، دانیال رشیدی از شهرستان پیرانشهر هم بعنوان نماینده استان آذربایجان غربی حضور دارد.

رییس هیات ورزش های ناشنوایان استان با اشاره به شرایط و ظرفیت های خوب آذربایجان غربی برای میزبانی اردوهای تیم های ملی و توانایی ورزشکاران و قهرمانان ناشنوا و کم شنوا ادامه داد: علاو بر رشیدی، بازیکنانی از تهران، اردبیل، خوزستان، قزوین، گیلان، مازندران، هرمزگان و سمنان در این اردو حضور دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

‍ آغاز دومین اردوی تیم ملی فوتسال زیر 21 سال ناشنوایان در ارومیه

‍ آغاز دومین اردوی تیم ملی فوتسال زیر 21 سال ناشنوایان در ارومیه