مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 21:172022-10-22بين الملل

جهاد اسلامی: مقاومت گسترش یافته و قدس و سراسر کرانه باختری را دربرخواهد گرفت


سخنگوی جنبش جهاد اسلامی تأکید کرد که تداوم عملیات های استشهادی در قدس و کرانه باختری بیانگر تثبیت راه مقاومت در وجدان و باور جوانان فلسطینی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، طارق سلمی سخنگوی جنبش ستود و خواستار تداوم این عملیات ها شد.

وی تصریح کرد که این عملیات ها نشان می دهد مقاومتی که قهرمانان کتیبه جنین آن را شعله ور و رهبری کردند، اکنون گسترش یافته و قدس و از شمال تا جنوب کرانه باختری را دربرخواهد گرفت.

در همین ارتباط وزارت بهداشت فلسطین گزارش داد که یک جوان به نام رابی عرفه رابی (32 ساله) بر اثر اصابت گلوله نظامیان صهیونیست به ناحیه سر وی، به شهادت رسید.

این جوان فلسطینی در گذرگاه 109 قلقیلیه مورد اصابت گلوله نظامیان صهیونیست قرار گرفت و عصر امروز شنبه با حالتی وخیم به بیمارستان دولتی درویش نزال منتقل شد.

از سوی دیگر رسانه های صهیونیستی امروز از یک عملیات استشهادی در قدس اشغالی خبر داده و گفتند که یک شهرک نشین صهیونیست با ضربات چاقو بشدت ) این در حالی است که شانزدهم مهر ماه جاری هم دو نفر از رزمندگان فلسطینی به سمت نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی تیراندازی کردند.

در جریان عملیات تیراندازی که در ایست وبازرسی شعفاط صورت گرفت، یکی از نظامیان صهیونیست به هلاکت رسید و دو نفر دیگر هم به شدت زخمی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد اسلامی: مقاومت گسترش یافته و قدس و سراسر کرانه باختری را دربرخواهد گرفت

جهاد اسلامی: مقاومت گسترش یافته و قدس و سراسر کرانه باختری را دربرخواهد گرفت