مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 20:282022-10-22فرهنگي

بازار داغ شایعه درباره بازیگران سریال سلمان فارسی داوود میرباقری (+عکس)


نام مجید مظفری، شکرخدا گودرزی و تنی چند از هنرمندان سینما و تلویزیون به عنوان بازیگران سریال «سلمان فارسی» مطرح شده است که قرار است جلوی دوربین داود میرباقری حاضر شوند.

- بازار داغ شایعه درباره بازیگران سریال سلمان فارسی داوود میرباقری (+عکس) نام مجید مظفری، شکرخدا گودرزی و تنی چند از هنرمندان سینما و تلویزیون به عنوان بازیگران سریال سلمان فارسی مطرح شده است که قرار است جلوی دوربین داود میرباقری حاضر شوند.

سریال سلمان فارسی در آستانه فیلمبرداری بخش دوم قرار گرفته، دوباره گمانه ها برای انتخاب بازیگر را بالا برده در عین حال حضور حسام منظور، بیش از بقیه، قطعی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نام بسیاری به عنوان بازیگران سریال سلمان فارسی مطرح می شود.

بارها امرالله احمدجو و برخی دیگر از عوامل این سریال اعلام کرده اند که نزدیک به هر فصل و بخش، بازیگر مرتبط به آن انتخاب می شود و جلوی دوربین قرار می گیرد.

این اتفاقات و فضاها نیازی به گمانه زنی ندارد.

حسین طاهری تهیه کننده سریال درباره فرآیند انتخاب بازیگران گفته بود: از سراسر ایران گروه فرستاده شده اند تا بچه ها استان به استان برنامه ریزی و نگاه کردند برای اینکه یک مقداری عمومی تر و جامع تر در انتخاب بازیگران داخل کشور باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازار داغ شایعه درباره بازیگران سریال سلمان فارسی داوود میرباقری (+عکس)

بازار داغ شایعه درباره بازیگران سریال سلمان فارسی داوود میرباقری (+عکس)