مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 18:222022-10-22فرهنگي

جشنواره ملی نمایش های خیابانی و عروسکی شهروند در شیراز برگزار می شود


رییس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز از برگزاری جشنواره ملی نمایش های خیابانی و عروسکی شهروند کودک شیراز با هدف آموزش شهروندی و آماده سازی شهروندان به ویژه کودکان برای ورود به عرصه های اجتماعی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مصطفی مشفقیان؛ رییس سازمان فرهنگی شهرداری شیراز امروز در نشستی خبری، به برگزاری جشنواره ملی نمایش های خیابانی و عروسکی شهروند نمایش های خیابانی و همچنین نمایش های عروسکی بوده تا اثرگذاری و جریان سازی گسترده تری را در میان کودکان شیرازی داشته باشد.

در ادامه این نشست محمد زنده دل؛ رییس اداره فرهنگ شهروندی سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در خصوص جزییات این جشنواره بیان کرد: از تابستان امسال، فراخوان جشنواره ملی نمایش های خیابانی و عروسکی شهروند کودک در رسانه های کشوری منتشر شد و در نهایت بیش از 120 اثر از نقاط مختلف کشور به دبیرخانه ارسال شد.

وی افزود: در بازبینی و داوری اولیه، 20 اثر برتر در حوزه های متفاوت نمایشی شامل نمایش های خیابانی، عروسکی و عروسک های غول پیکر انتخاب شدند که از یک تا پنجم آبان ماه؛ همه روزه از ساعت 15:30 تا 18:30 در پنج محل مشخص شده به صورت میدانی برگزار خواهد شد.

زنده دل اضافه کرد: این مکان ها شامل محوطه ارگ کریم خان، گذر حافظیه، بوستان ایرانی، پیاده راه سلامت، باغ هنرهای اسلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی نمایش های خیابانی و عروسکی شهروند در شیراز برگزار می شود

جشنواره ملی نمایش های خیابانی و عروسکی شهروند در شیراز برگزار می شود