مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 18:022022-10-22حوادث

درگیری مامور یگان حفاظت منابع طبیعی با قاچاقچیان چوب در «خانمیرزا»


مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: در درگیری که روز گذشته بین مامور یگان حفاظت منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب رخ داد، قاچاقچیان با استفاده از چاقو به مامور حمله و او را از ناحیه دست و پا زخمی کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری، اصغر احمدی گفت: صبح روز جمعه مامور یگان حفاطت منابع طبیعی شهرستان لردگان پس از دریافت اطلاعاتی مبنی بر قاچاق چوب بلوط توسط متخلفان با خودروی سواری پژو، در محل ایست و بازرسی گوشکی مستقر شد و به خودرو حامل چوب و زغال دستور ایست داد که متخلفان با چاقو به وی حمله کردند.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری افزود: در این درگیری که بین مامور یگان حفاظت منابع طبیعی و قاچاقچیان چوب رخ داد، قاچاقچیان با استفاده از چاقو به مامور حمله و او را از ناحیه دست و پا زخمی کردند.

وی با بیان اینکه حال مامور یگان .

حفاظت خوب و در درمانگاه خانمیرزا بستری است، ادامه داد: متخلفان متواری شدند اما دستور لازم برای دستگیری آنان از مراجع قضایی دریافت شده است.

احمدی با اشاره به اینکه برخورد با قاچاقچیان و حفاظت از منابع طبیعی استان همیشه در دستور کاری این اداره است، اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون 9 تن چوب و زغال قاچاق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری مامور یگان حفاظت منابع طبیعی با قاچاقچیان چوب در «خانمیرزا»

درگیری مامور یگان حفاظت منابع طبیعی با قاچاقچیان چوب در «خانمیرزا»