مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 17:022022-10-22سياسي

شرکت های دانش بنیان و خلاق به چتر حمایتی فرادستگاهی نیاز دارند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم از حوزه انتخابیه مرند و جلفا در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق گفت: - یک نماینده مجلس با تاکید بر اهمیت تامین سرمایه شرکت های خلاق گفت: باید راهکاری ملی برای تامین سرمایه این شرکت ها به صورت ویژه اتخاذ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، معصومه پاشایی بهرام نماینده مردم از حوزه انتخابیه مرند و جلفا در دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر حمایت از شرکت های دانش بنیان و خلاق گفت: رهبر فرزانه انقلاب همواره در سخنرانی های خود بر روی اقتصاد دانش بنیان و حمایت از صنایع نرم و خلاق تاکید بسیاری دارند.

ما نیز در مجلس بر اساس نقشه راهی که تدوین شده است، تلاش کرده ایم که توان تقنینی و ابزار نظارتی مجلس را به کار ببریم تا مسیر جوانان خلاق و فناور کشور کمی هموارتر شود.

وی افزود: طرح های قانونی خوبی نیز در مجلس تصویب شده است، معانت علمی و فناوری ریاست جمهووری نیز در این سال ها کار های بسیار خوبی انجام داده است.

با این همه ظرفیت های کشور و استعداد و توانایی های جوانان ما بسیار بیش از این ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت های دانش بنیان و خلاق به چتر حمایتی فرادستگاهی نیاز دارند

شرکت های دانش بنیان و خلاق به چتر حمایتی فرادستگاهی نیاز دارند