مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 30 مهر 1401 ساعت 14:372022-10-22دانش

آغاز ثبت نام هفتمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار از امروز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، غلامعلی جاودان مدیر کل امور شاهد و ایثارگر از آغاز ثبت نام «هفتمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار» ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از امروز سی ام مهر ماه خبر داد.

- مدیر کل امور شاهد و ایثارگر از آغاز ثبت نام هفتمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از امروز سی ام مهر ماه خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو به نقل از وزارت بهداشت، غلامعلی جاودان مدیر کل امور شاهد و ایثارگر از آغاز ثبت نام هفتمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور از امروز سی ام مهر ماه خبر داد.

وی با اعلام این خبر افزود: دانشجویان شاهد و ایثارگر می توانند با مراجعه به سایت https://vsa.

behdasht.

gov.

ir/ اخبار و اطلاعات جشنواره را دریافت و طبق ضوابط آیین نامه جشنواره (درج شده در سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگر) و از طریق سامانه https://melliisar.

behdasht.

gov.

ir/، ثبت نام خود را انجام دهند.

وی با اشاره به شرایط و ضوابط شرکت در جشنواره، خاطرنشان کرد: این جشنواره در پنج مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، ای حرفه ای، PhD و تخصص و با لحاظ شدن شرط معدل و امتیاز ایثارگری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ثبت نام هفتمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار از امروز

آغاز ثبت نام هفتمین جشنواره آموزشی جایزه ملی ایثار از امروز